Kórház

2009.11.25. 21:52

Nem úsztuk meg... Későbbre megint rosszabbul lett Dana, sőt... Sírós is lett... Felhívtam az ügyeletet, elmondtam, mi volt, mit csináltam... Az ügyeletes doki azt mondta, amit ő is tett volna, azt én már megtettem, inkább vigyem egyből kórházba... Telefon apunak, kis kapkodás, száguldozás, és be is mentünk a tarcsai kórházba... Ott elvoltunk egy három napot, és ma haza is jöhettünk. Kapunk (holnap hozzák) jó kis porlasztót (inhaláló készüléket)...

Hosszú volt még ez a három nap is... De pici hősöcském jól viselte... Nem tehetett másként...

Most viszont elhúzok pihenőbe... Van mit kialudni...

A bejegyzés trackback címe:

https://qqcs.blog.hu/api/trackback/id/tr711552683

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gaal.marianna 2009.11.28. 21:26:19

Drága Rozzancs!
Jobbulást kívánok a gyerekeknek!
Puszi Atisnak is és tenéked is. És utálollak....remélem, nem felejtetted el!
süti beállítások módosítása