Baripötty

2009.12.09. 18:03

Oké, bárányhimlő. Tegnap reggel, mikor elvittem Marcit oviba, még semmi, délután, 3-kor, mikor mentem érte, szólt az óvónő, hogy Marcin IS találtak pöttyöket, és hogy vakaróznak a gyerekek... Ollé... Tehát erre az évre még ez is megvan... A kocsiból még rácsörögtem a körzeti dokinénire (előtte nem sokkal már csacsogtunk, mert megmondtam Dani negatív véreredményét, meg kértem a zembernek időpontyot csütörtök délutánra), és mondtam neki, hogy most jöttem a dedért az óvóba, és hogy pöttyök vannak... Doki néniék ujjongtak örömükben :) Doki néni azt mondta, ha száradnak le a pöttyök, elég akkor visszamenni. Mi meg idén már nem megyünk oviba...

Már csak az kellene, hogy egy-két napon belül a kistökön is kijöjjenek a bigyók, hogy egy szuszra letudja mindkét csemege a bégetős hólyagokat. És tényleg, remélhetőleg idénre már minden vackot letudtunk...

Egyéb téren a helyzet csak annyi, hogy a minimális önbecsülésem, önbizalmam sikeresen lenullázták, így teljesen kész vagyok, de erről majd máskor, máshol...

A bejegyzés trackback címe:

https://qqcs.blog.hu/api/trackback/id/tr271586292

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lusthie 2009.12.12. 20:53:53

ooooops! jobbulást és drukk, hogy a törpe ne kapja el!
másik: kitartás
süti beállítások módosítása