Vége...

2009.09.15. 18:06

Ma rájöttem, vége... Elmúlt, nincs mese. Ennyi...

Hogy miről is van szó? Ja.. Hát az idei nyárról... Ma egyértelmű jelét láttam annak, hogy kétség kívül véget ért 2009 nyara.. Most már csak vénasszonyok nyarát emlegethetünk, ha úgy adódik, illetve örülhetünk az őszi jó időnek...

Mi is volt az a jel? Egy madárcsapat tartott dél felé, V alakban... Véletlenül láttam meg őket, de lenyűgözött. Pedig, mondhatnánk, nem nagy szám, hisz mindenki tudja, a költöző madarak ősszel délre repülnek, melegebb tájakra, és általában V alakban teszik... De - őszintén szólva - talán azért is varázsolt el most ez a látvány, mert egyrészt ma őrületes hangulatban vagyok (majd egyszer talán ezt is kifejtem bővebben), másrészt mert ilyet már rettentő rég nem láttam... Vagy talán még sosem... Mármint, "élőben", valóban...

Vers fogalmazódik bennem... Zenére vágyom... Őszi békére... Gyönyörű színkavalkád vár ránk ősszel (is)... Alig várom, hogy megörökíthessem...

Viszlát nyár! Jövőre újra találkozunk! Isten hozott, ősz :)

A bejegyzés trackback címe:

https://qqcs.blog.hu/api/trackback/id/tr721384469

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása